fbpx

E-poe müügitingimused

Emsibeth Spa ametlik esindaja Eestis: Vanalinna Salong OÜ
1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad Emsibeth e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Emsibeth e-poest ostmisel internetiaadressilt www.emsibeth.ee Kauba müüja on Vanalinna Salong OÜ (edaspidi: müüja), aadress Pirita tee 20 P, Tallinn 10127, registrikood 10640516, e-posti aadress info@emsibeth.ee, telefon +372 53080778. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Emsibeth e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.emsibeth.ee  Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab Emsibeth e-poes esitada kas püsikliendina sisse logides või külalisena.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.3. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.4. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile “Tagasi kaupmehe juurde”.
2.5. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.6. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.7. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

3. KAUBA HIND JA MAKSEVÕIMALUSED

3.1. Kõik Emsibeth e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.3. Kauba eest saab tasuda:
3.3.1. pangalinkide kaudu Eesti internetipankades: Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, COOP pank ja Luminor Pank.
3.3.2. krediitkaartidega Visa ja MasterCard.
3.4. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4. KAUBA TOIMETAMINE

4.1. Kaupa tarnitakse üle Eesti Omniva pakiautomaatide vahendusel.
4.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati  lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.99 €. Juhul kui tellimuse  maksumus ületab summat 50 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3. E-poest ostetud kaup jõuab kohale 1-5 tööpäeva jooksul arvates müügilepingu jõustumisest.
4.4. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.
4.5. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.6. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.KAUBA KONTROLL

5.1. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust e-posti teel info@emsibeth.ee
5.2. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

6. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

6.1. Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.
6.2. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
a. e-poes esitatud tellimuse täitmine;
b. e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;
c. kliendi päringutele vastamine;
d. müügistatistika koostamine;
e.e-poe teenuste haldamine ja arendamine.
6.3. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
6.4. Müüjal on õigus e-poes registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist.

7. KAUBA TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED

7.1.  E-poest ostetud kaubad saab soovi korral tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest) ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.
7.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest.
7.3. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7.4. Kauba tagastamiseks peab klient täitma tagastamisavalduse. Tagastatava kauba koos vastava avaldusega saab Klient Müüjale tagastada läbi kättesaamiseks kasutatud Omniva pakiautomaadi kaudu (kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel).
Taganemisavalduse vormi leiab siit: [TAGANEMISAVALDUS]
7.5. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
7.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.